توضیحات شهردار مشهد درباره پروژه مشترک آستان قدس رضوی و مدیریت شهری (۱۴ آبان ۱۴۰۳) بهره‌برداری از فاز اول پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی (ره) به بولوار نماز مشهد در دهه فجر ۱۴۰۳ شهروندخبرنگار | درخواست ایجاد ایستگاه‌های دوچرخه اشتراکی در بولوار هدایت مشهد + پاسخ برپایی بازار سیار صنایع دستی بانوان کارآفرین در مشهد (۱۴ آبان ۱۴۰۳) بهره‌برداری از هفت طرح عمرانی در محدوده حرم مطهر رضوی در آینده‌ای نزدیک خدمات‌رسانی فرودگاه مشهد به حدود ۵ میلیون زائر رضوی در نیمه‌ نخست سال ۱۴۰۳ هوای کلانشهر مشهد برای دومین روز پیاپی «آلوده» است (۱۴ آبان ۱۴۰۳) درباره کوچه «مسجد رانندگان» در خیابان امام‌رضا(ع) مشهد | حکایت «رانندگان» و کوچه‌ای پشت چهنو اجرای ۶۱۷ پروژه طی سه سال در منطقه پنج شهرداری مشهد شهردار مشهد: برای تمام حوزه‌های کلان مشهد پروژه داریم اختصاص زمین صدهکتاری برای زندان جدید مشهد | شهردار مشهد از انتقال زندان به خارج شهر خبر داد هشدار زرد مدیریت بحران استان خراسان رضوی | بارش های رگباری و کاهش محسوس دما تا آخر هفته توسعه گردشگری پایدار مشهد با ثبت میراث ناملموس فرهنگی تعریف ۴۵ پروژه محوری برای سال پایانی شورای ششم مشهد جزئیات اجرای طرح پیشخان زیارت | امکان جلوه‌نمایی رضوی در ۲ هزار نقطه مشهد آماده‌سازی خیابان امام رضا(ع) برای راهپیمایی ۱۳ آبان در مشهد سرویس دهی رایگان ناوگان اتوبوسرانی مشهد به دانش آموزان ویژه مراسم راهپیمایی (۱۳ آبان ۱۴۰۳) سرویس‌دهی رایگان متروی مشهد به راهپیمایان در ۱۳ آبان ۱۴۰۳ افزودن ۲ خط پروازی خارجی به پرواز‌های فرودگاه مشهد
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از پرداخت هزینه قبوض تلفن ثابت در مشهد + پاسخ

  • کد خبر: ۱۵۹۶۶۹
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از پرداخت هزینه قبوض تلفن ثابت در مشهد + پاسخ
پاسخ شرکت مخابرات منطقه خراسان رضوی به مشکلات شهروندان در خصوص پرداخت هزینه قبوض تلفن ثابت.

پیام شهروندان:

۱- ما مشتری خوش حساب مخابرات هستیم. چرا برای دو ماه پرداخت نکردن هزینه تلفن ثابت، کلا تلفن را قطع کردند. الان هم که مبلغ را واریز کرده ایم یک ماه گذشته است، هنوز تلفنمان را وصل نکرده اند؛ وقتی هم که با مخابرات تماس می گیریم، مدام به اپراتور وصل می شود و  کسی جوابگو نیست. لطفا پیگیری کنید.

۲- تلفن منزل ما کاملا قطع شده است، اما هر ماه قبض صادر می شود. چرا مخابرات پاسخ نمی دهد بابت چه چیزی و  کدام خدمات باید قبض پرداخت کنیم؟

پاسخ رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان رضوی:

درگاه های پرداخت قبوض تلفن ثابت علاوه بر سامانه ٢٠٠٠، پرداخت از طریق پنجره پرداخت قبوض است که به طور اینترنتی انجام می شود.  درصورتی که مشترکان از این درگاه ها برای پرداخت قبوض تلفنشان اقدام کنند، به سرعت در سیستم مالی مشترک قرار گرفته و  از  بدهی مشترک کسر و تلفن وصل می شود.

بعضا برخی مشترکان ممکن است از  راه های دیگر از جمله اپلیکیشن ها، نرم افزارهای بانکی و یا عابربانک ها اقدام به پرداخت قبوضشان کنند که به علت تأخیر در واریز به حساب مخابرات، وصل تلفن با تأخیر انجام می شود. توصیه مخابرات به مشترکان، پرداخت قبوض تلفن از طریق سامانه٢٠٠٠ است که درعین راحتی و سادگی در پرداخت، در ایام تعطیلات نیز به سرعت تلفن قطع شده، دوباره وصل خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->